je kan de vering van de 36.8 naar 35.8 laten zakken. je zit dan nog net in de toelaatbare marge volgens Rover.
wil je lager, kan je beter lowering pins plaatsen.





ErikB schreefColonEenvoudig gezegd: de ophanging is op basis van "bollen" gevuld met een vloeistof en met een gas. Het vloeistof wordt erbij gepompt (hoogte stijgt) of eruit gelaten (hoogte daalt).
De hoogte op de 2de foto is ideaal en hoeft geen drastische ingrepen. De hoogte op de 2de foto kan misschien wel de officiële hoogte zijn, maar éénmaal het echt warm wordt gaat ie nog hoger komen te staan. Verder zal het geen goede wegligging opleveren.
Laat na het op hoogte zetten, de auto uitlijnen... de geometrie moet weer kloppen.
Vloeistof eruit laten kan mits enige handigheid en voorzichtigheid zelf gedaan worden zonder dure hulpstukken. Maar wees voorzichtig:
1) met de hoeveelheden die je laat ontsnappen
2) jet is vloeistof onder druk, dus laat het niet in je ogen e.d. spuiten.

bakel schreefColonIk reageer even mee in dit topic. Ik ga morgen me auto weer even op hoogte zetten (1 kant staat iets hoger als de ander). Wat is de goede druk voor de mg met loweringspins?

Bruce schreefColonbakel schreefColonIk reageer even mee in dit topic. Ik ga morgen me auto weer even op hoogte zetten (1 kant staat iets hoger als de ander). Wat is de goede druk voor de mg met loweringspins?
400 dan staat hij op zijn mooist maar moet je scheef over ieder drempeltje (hoogte Bruno)
420 iets minder last van drempels (Kasper)
450 mooie hoogte voor dagelijks gebruik... heb ik.


videomike schreefColonKan het ook zijn dat door de kou de druk lager wordt?
en met warmte de druk hoger?
Heeft de temperatuur dus invloed op de druk, zo ja hoeveel kan dit verschillen?


Gebruikers op dit forum: 16 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.