Mans schreefColonZe zijn inderdaad lid van X-parts.
Dus één jaar garantie op onderdelen en arbeidsloon.




Bruce schreefColonHeb je zelf ook al gechecked? geen geborrel in het vat meer?


Mans schreefColonEen uitspraak die ik in mijn omgeving al eerder heb gehoord.


Gebruikers op dit forum: 10 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.