



Jupilerman schreefColonbruno,
Ik weet welke lizzy dat is, een belgisch breedgebouwd monster met Evox wielen
www.evox.be (denk ik)





2,5 zit er bij mij ook onder!!
ennuh, geen problemen hoor!
als je de ET aanpast op de spacer,


ErikB schreefColon'k Zit misschien verkeerd, maar waarom zou je eerst 2,5cm spacer aanschaffen en dat dan terug brengen met het zoeken naar een geschikte velg met ET-weet-ik-hoeveel..... je velg komt dan toch weer naar binnen, niet ?
Gebruikers op dit forum: 14 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.