











Sander schreefColonJammer JohanV ! TBH had ik al voorspeld dat je niet lang met de F ging rijden; vanaf die Green/K&N/Powerbox ben je al aan het twijfelen geweest niet ? Ik denk dat je er vanuit de betrouwbaarheid goed aan doet een MR2 aan te schaffen. Een setje grote velgen (orgineel ziet er IMO niet uit) en een bezoekje aan ICT maker er meteen ook een mooie gepersonaliseerde wagen van ! Of heb je al leer ? FOTO'S !!!!
Is je MGF nog niet verkocht omdat deze "nog onder de carport staat" ?Anders kun je misschien je interieur verpatsen aan Ghostrider
(en zijn stoffen interieur over zetten)

hoewel ik niet te veel wil investeren....Maar ander 17 (of 18, of misschien wel 19) inch metaal zal er zonder meer komen......
Gebruikers op dit forum: 14 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.