BUTTON_POST_REPLY 33 berichten
TF achterklep fiberglas of staal?
  • TF Bootlid: Fiberglas vs staal

    Fiberglas
    3
    27%
    Staal
    5
    45%
    TF achterklep? F achterklep is echt veel mooier!
    3
    27%
     
    Totaal aantal stemmenCOLON 11
  • Bruno
    MGF.BE Beheerder
    MGF.BE Beheerder
    BerichtenCOLON 16480
    GeregistreerdCOLON vr jan 30, 2004 8:16 pm
    WoonplaatsCOLON "De Berg" , Belgie
    CONTACTCOLON

    door Bruno » zo aug 19, 2007 12:34 am

    Verplicht is het niet, want veel F'jes werden geleverd zonder, maar t'is gewoon veiliger, en op veiligheid mag je niet bezuinigen. Mooi is op dat vlak van een veel ondergeschikter belang. Tegen een TF klep zonder derde remlicht zeg ik dus radicaal nee.
    Ik ben trouwens ook niet echt een fan van een extra spoiler op een TF klep, maar ik wacht het resultaat af alvorens een eindoordeel te vellen.
    De bumper van MS vind ik wel heel stoer staan eigenlijk. Ik denk dat ik Erwin's wagen best te pruimen ga vinden.
    MG's :
    - VOLCANO MGF '180' VVC / - BRGMGTF135
    Non-MG's :
    - Mercedes CLA AMG line shooting break / - Mercedes Vito 113 CDI
    Racecars :

    - YELLOW MG ZR 190 / - WHITE MG ZR 190 VHPD Official cupracer / - YELLOW Rover114 Official cupracer EVO "Ex Cor Euser"/ - WHITE Rover 114 Official cupracer
  • Rick
    Clubshop, Gallery en Penningmeester
    Clubshop, Gallery en Penningmeester
    BerichtenCOLON 7030
    GeregistreerdCOLON zo apr 01, 2007 8:23 pm
    WoonplaatsCOLON Sambeek (NL)
    CONTACTCOLON

    door Rick » zo aug 19, 2007 12:41 am

    Ik ben het wel met Bruno eens over het 3de remlicht. Het is toch een stuk veiliger. De F is toch een wat kleinere lage auto en met een 3de remlicht ben je toch beter zichtbaar.
    MGF British Racing Green 1997
    MG ZT 260 SE Pearl Black 2004 sold
    MG ZR 160 Starlight Silver 2004 sold
    Seat Leon ST FR Dynamic Montsandrood 2014
  • Avatar gebruiker
    Remieme
    Erelid
    Erelid
    BerichtenCOLON 5296
    GeregistreerdCOLON vr feb 10, 2006 8:33 pm
    WoonplaatsCOLON Bergen op Zoom (NL)

    door Remieme » zo aug 19, 2007 9:20 am

    marcelvvc schreefColonoke,ik zou er de spoiler van JDL nog op de TF klep zetten :wink:
    dat geeft het nog een beetje iets extraas.
    voor het geld hoef je het niet te laten,geloof 180euro?
    dat is niet duur.
    die van mij komt deze week,dan maak ik er een foto van,kun je zien hoe die eruitziet als die ingewerkt is in de klep.

    of het derde remlicht verplicht is moet ik is gaan navragen bij de RDW,
    ik vind het toch wel mooi,lekker strak :x


    was idd van plan om ff bij je te kijken, hoe het eruit zou zien :P
BUTTON_POST_REPLY 33 berichten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 12 en 0 gasten