videomike schreefColonAls ik die inserts plaats. is er dan iets mis met de reflectie?
Nee hoor, helemaal niet. Dit kun je zonder problemen doen.

videomike schreefColonAls ik die inserts plaats. is er dan iets mis met de reflectie?



Bruno schreefColon T'lijkt alsof ze continu blauw schijnen.
Ik denk dus dat ik het ook niet mooi ga vinden op een F. Als de F lichten ook continu blauw gaan zijn, komt het denk ik nogal "petjes"-achtig over.

Bruno schreefColonVandaag nog een oude Jetta gezien met Xenon's, en eerlijk gezegd vind ik het een rare look, zo'n oude wagen met Xenons, die er trouwnes ook heel anders uitzien. T'lijkt alsof ze continu blauw schijnen.
Ik denk dus dat ik het ook niet mooi ga vinden op een F. Als de F lichten ook continu blauw gaan zijn, komt het denk ik nogal "petjes"-achtig over. Op een Tf daarentegen zag ik het al op Ceke's wagen en vind ik het heel gaaf, maar daar heb je dus lenzen, en is de look hel wit !



Gebruikers op dit forum: 13 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.