BUTTON_POST_REPLY 43 berichten
Kokende Koelvloeistof
  • Avatar gebruiker
    Diederik
    MGF/TF Rookie
    MGF/TF Rookie
    BerichtenCOLON 75
    GeregistreerdCOLON ma feb 12, 2007 4:17 pm
    WoonplaatsCOLON De Bilt / Nederland

    door Diederik » ma jul 16, 2007 5:00 pm

    Remieme schreefColonmogelijk zitten de slangklemmen niet strak genoeg meer. zou kunnen dat ze lauter met ty-raps vast zitten. check ook gelijk of je leidingen geen lekkage hebben. zijn ze nl gevoelig voor.


    De buizen zijn een paar maanden geleden vervangen, tegelijk met de radiateur. ik ga volgende week ergens een dagje onder de auto liggen Kijken wat er aan schort en dan hopelijk voor weinig geld het probleem oplossen...

    waar kan ik slangklemmen bestellen en een paar liter koelvloeistof?

    :?: :?:
    MG F Bj 2000, Br racing green, leder etc etc..
  • Avatar gebruiker
    Diederik
    MGF/TF Rookie
    MGF/TF Rookie
    BerichtenCOLON 75
    GeregistreerdCOLON ma feb 12, 2007 4:17 pm
    WoonplaatsCOLON De Bilt / Nederland

    Foto's van ontluchting plaatsen

    door Diederik » do aug 02, 2007 2:01 pm

    Sander schreefColonKachel zit onder de kap waar ook de hydragas nippels zitten (onder de voorkap) en die van het blok zit op de metalen koelpijp die over het blok loopt ter hoogte van de gasklep.


    Heeft er iemand een fotootje van deze ontluchtingsplaatsen?
    MG F Bj 2000, Br racing green, leder etc etc..
  • Avatar gebruiker
    Diederik
    MGF/TF Rookie
    MGF/TF Rookie
    BerichtenCOLON 75
    GeregistreerdCOLON ma feb 12, 2007 4:17 pm
    WoonplaatsCOLON De Bilt / Nederland

    Re: Foto's van ontluchting plaatsen

    door Diederik » ma aug 20, 2007 11:13 am

    Diederik schreefColon
    Sander schreefColonKachel zit onder de kap waar ook de hydragas nippels zitten (onder de voorkap) en die van het blok zit op de metalen koelpijp die over het blok loopt ter hoogte van de gasklep.


    Heeft er iemand een fotootje van deze ontluchtingsplaatsen?


    Zou toch wel relaxed zijn jongens als er iemand een plaatje heeft van deze ontluchtingsplaatsen. ben wel handig maar weet ook niet alles bij naam en toenaam van de motor.
    MG F Bj 2000, Br racing green, leder etc etc..
  • Bruno
    MGF.BE Beheerder
    MGF.BE Beheerder
    BerichtenCOLON 16480
    GeregistreerdCOLON vr jan 30, 2004 8:16 pm
    WoonplaatsCOLON "De Berg" , Belgie
    CONTACTCOLON

    door Bruno » ma aug 20, 2007 11:31 am

    Achteraan ter hoogte van de luchtfilter :

    Afbeelding

    Onder de plastiek kap vooraan ter hoogte van de ruitenwissers in het midden (ontluchting verwarming) :

    Afbeelding

    Ontluchting op de radiator vooraan (oppassen plastiek schroefje durft af te breken, dus best een reserve bij de hand :

    Afbeelding


    Meer info : http://www.mgfcar.de/bleed/index.htm
    PDF-schema : http://www.mgfcar.de/bleed/bleed.pdf
    MG's :
    - VOLCANO MGF '180' VVC / - BRGMGTF135
    Non-MG's :
    - Mercedes CLA AMG line shooting break / - Mercedes Vito 113 CDI
    Racecars :

    - YELLOW MG ZR 190 / - WHITE MG ZR 190 VHPD Official cupracer / - YELLOW Rover114 Official cupracer EVO "Ex Cor Euser"/ - WHITE Rover 114 Official cupracer
  • Avatar gebruiker
    Diederik
    MGF/TF Rookie
    MGF/TF Rookie
    BerichtenCOLON 75
    GeregistreerdCOLON ma feb 12, 2007 4:17 pm
    WoonplaatsCOLON De Bilt / Nederland

    top!

    door Diederik » ma aug 20, 2007 1:06 pm

    kijk! daar kan ik wat mee!

    dank je wel!
    MG F Bj 2000, Br racing green, leder etc etc..
  • Avatar gebruiker
    Coen
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 7748
    GeregistreerdCOLON vr jan 21, 2005 4:29 pm
    WoonplaatsCOLON Amsterdam

    Re: top!

    door Coen » ma aug 20, 2007 1:45 pm

    Diederik schreefColonkijk! daar kan ik wat mee!

    dank je wel!


    Dan kan kun je je advertentie op Marktplaats ook verplaatsen van schadeauto's naar MG ;)
  • Avatar gebruiker
    Diederik
    MGF/TF Rookie
    MGF/TF Rookie
    BerichtenCOLON 75
    GeregistreerdCOLON ma feb 12, 2007 4:17 pm
    WoonplaatsCOLON De Bilt / Nederland

    Re: top!

    door Diederik » ma aug 20, 2007 4:05 pm

    Coen schreefColon
    Diederik schreefColonkijk! daar kan ik wat mee!

    dank je wel!


    Dan kan kun je je advertentie op Marktplaats ook verplaatsen van schadeauto's naar MG ;)


    klopt...! en hopelijk nog even van mooi weer genieten met kapje open
    MG F Bj 2000, Br racing green, leder etc etc..
  • Avatar gebruiker
    Coen
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 7748
    GeregistreerdCOLON vr jan 21, 2005 4:29 pm
    WoonplaatsCOLON Amsterdam

    Re: top!

    door Coen » ma aug 20, 2007 4:18 pm

    Diederik schreefColonklopt...! en hopelijk nog even van mooi weer genieten met kapje open


    Wat komt er voor in de plaats?
  • Avatar gebruiker
    Diederik
    MGF/TF Rookie
    MGF/TF Rookie
    BerichtenCOLON 75
    GeregistreerdCOLON ma feb 12, 2007 4:17 pm
    WoonplaatsCOLON De Bilt / Nederland

    Re: top!

    door Diederik » di aug 21, 2007 12:49 pm

    Coen schreefColon
    Diederik schreefColonklopt...! en hopelijk nog even van mooi weer genieten met kapje open


    Wat komt er voor in de plaats?


    Ik hou de MG er misschien wel bij als ie weer helemaal ontlucht is, ben er toch wel aan gehecht. Het wordt tenslotte ooit een klassieker.

    Maar ik heb nu een Mini Cooper Chili erbij. ook een auto met veel bagageruimte :lol:
    MG F Bj 2000, Br racing green, leder etc etc..
  • Avatar gebruiker
    Coen
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 7748
    GeregistreerdCOLON vr jan 21, 2005 4:29 pm
    WoonplaatsCOLON Amsterdam

    Re: top!

    door Coen » di aug 21, 2007 8:29 pm

    Diederik schreefColonMaar ik heb nu een Mini Cooper Chili erbij. ook een auto met veel bagageruimte :lol:


    De MG heeft zelfs 50 liter meer bagageruimte dan de Mini! Een voordeel van de Mini is dat je de leuning kunt neerklappen.
  • Avatar gebruiker
    Coen
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 7748
    GeregistreerdCOLON vr jan 21, 2005 4:29 pm
    WoonplaatsCOLON Amsterdam

    door Coen » ma mei 12, 2008 9:05 pm

    En hij staat weer te koop:
    http://link.marktplaats.nl/168359395
    Lotus Elise S2 111s
  • Avatar gebruiker
    Diederik
    MGF/TF Rookie
    MGF/TF Rookie
    BerichtenCOLON 75
    GeregistreerdCOLON ma feb 12, 2007 4:17 pm
    WoonplaatsCOLON De Bilt / Nederland

    door Diederik » wo mei 14, 2008 3:40 pm

    Coen schreefColonEn hij staat weer te koop:
    http://link.marktplaats.nl/168359395


    Scherp Coen, Klopt als een bus, heb er gewoon geen tijd voor om er is goed naar te kijken of te laten kijken, staat al geruime tijd keurig droog in een garage en wil er nu gewoon vanaf...
    MG F Bj 2000, Br racing green, leder etc etc..
  • Avatar gebruiker
    em-gee-efke
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1277
    GeregistreerdCOLON di feb 06, 2007 11:46 pm
    WoonplaatsCOLON Bergen-op-Zoom

    door em-gee-efke » wo mei 14, 2008 9:12 pm

    Zonde!!!!
BUTTON_POST_REPLY 43 berichten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 14 en 0 gasten