Dan wordt het tijd dat hij bijgevuld wordt (garagejob). Dan werkt hij wel naar behoren hoor
Ik dacht dat er voor de airco een extra ventilator met aparte relais zat. Maar goed, dat heeft met bovenstaand niks te maken.
Als de ventilator werkt en het relais is niet stuk, tja, dan kan het ook
*koelwatersensor
*thermostaat
zijn
Ik ben het niet zeker, maar als je thermostaat niet opengaat, wil dat zeggen dat al het warm water via de warmtewisselaar van je verwarming gaat. Je zou kunnen gaan rijden met de verwarming op maximale warmte stand. En dan de watertemp in het oog houden. De ventilator zal dan wel niet aanslaan, maar je bent toch een hoop warmte kwijt. Of dit voldoende is om een de watertemp te zien dalen en een diagnose te stellen echter
proberen waard denk ik. ´t is toch weekend. Tenzij je vanavond met je kar wil gaan stappen natuurlijk.
Allez, laat het ons weten.