ErikB schreefColon- Je kan je ook inschrijven voor het avondeten.... een typsiche Belgische, verzorgde maaltijd.
Frieten??



Als ik de voor-inschrijvingen van de Kempenrit 2004 bekijk is het misschien beter om deze editie te laten starten in Nederland.
Bijna 1 op de 2 deelnemers komen uit Oranjeland......
Controleer het zelf http://www.mgtf.be/kempenlist.htm







Gebruikers op dit forum: 10 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.