BUTTON_POST_REPLY 33 berichten
Lekke band deel 2
  • Kasper
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 5017
    GeregistreerdCOLON ma sep 06, 2004 9:43 pm
    WoonplaatsCOLON Veghel (N.Br. NL)

door Kasper » zo maart 04, 2007 5:29 pm

Nee ik heb dat stuk nergens. Het kwam er op neer dat men een vernietigend verslag over een nieuwe uitvoering van de Elise op TV bracht. De mannen van Lotus waren er dusdanig van verschrokken dat ze een nieuwe modificatie (bredere voorbanden) teruggedraaid hebben en wees smalle banden voor staken. De Lotus ging in de herkansing met een tevreden Clarkson achter het stuur.
    MGFvvc '96 Charcoal met een heleboel mods - MGCGT '68 Tartan met wat mods -
    MGTF '05 BRG HFF inmiddels niet meer volledig origineel
    Coen
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 7748
    GeregistreerdCOLON vr jan 21, 2005 4:29 pm
    WoonplaatsCOLON Amsterdam

door Coen » zo maart 04, 2007 5:40 pm

Kasper schreefColonNee ik heb dat stuk nergens. Het kwam er op neer dat men een vernietigend verslag over een nieuwe uitvoering van de Elise op TV bracht. De mannen van Lotus waren er dusdanig van verschrokken dat ze een nieuwe modificatie (bredere voorbanden) teruggedraaid hebben en wees smalle banden voor staken. De Lotus ging in de herkansing met een tevreden Clarkson achter het stuur.

Even offtopic maar hier is nog een mooie documantaire over Lotus te vinden van 2 uur en 21 minuten:
    http://video.google.com/videoplay?docid ... 1568&hl=en
  • Arjan
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 2696
    GeregistreerdCOLON di jan 03, 2006 10:51 am
    WoonplaatsCOLON Nijmegen, Nederland.

door Arjan » wo mei 19, 2010 4:53 pm

Na anderhalve week rijden met een reserve wiel (waarom leest u hier ) staat m'n TF eindelijk weer op 4 dezelfde banden :D Maar echt waar, lekkere lui bij Profile Tyrecentre. Halverwege het wachten vraagt de chef werkplaats: "menheer, u zij dat de lekke band voorin ligt?" (klopt) "En hoe moet de motorkap open?" :roll: Maar naar de financiele handeling kreeg ik een compliment opdat mijn auto er nog goed uit ziet :D met daarna de vraag: "is 'ie een keer helemaal opgeknapt ofzo?" :roll: :wink:
    MGTF 135 Trophy Blue 2002 Chrome Pack K&N 57i airfilter
    Foto album
BUTTON_POST_REPLY 33 berichten