em-gee-efke schreefColonDie bedoelde ik ja.
Hoe kan ik dat doen om deze te bestellen? Gewoon een mailtje sturen?
En hoe kan ik de betaling dan doen?

em-gee-efke schreefColonDie bedoelde ik ja.
Hoe kan ik dat doen om deze te bestellen? Gewoon een mailtje sturen?
En hoe kan ik de betaling dan doen?

em-gee-efke schreefColonKan dat geen kwaad om te betalen met Visa via het net? Vertrouw dat niet echt. Als ik iets kocht op internet deed ik dat altijd via overschrijving of paypal.

em-gee-efke schreefColonEn dan ook het feit dat mijn arme F'je moet buiten slapen....
Heb zojuist de magnecors besteld bij Brown&Gammons, dus aales zal wel in orde komen.
Ik moet hem nog even resetten: contact op stand 2, 7 keer pompen met het gaspedaal, 10 tellen wachten, contact afzetten en dan opnieuw starten
Klopt dat? Ben er niet meer 100% zeker van.


em-gee-efke schreefColonEn dan ook het feit dat mijn arme F'je moet buiten slapen....
Heb zojuist de magnecors besteld bij Brown&Gammons, dus aales zal wel in orde komen.
Ik moet hem nog even resetten: contact op stand 2, 7 keer pompen met het gaspedaal, 10 tellen wachten, contact afzetten en dan opnieuw starten
Klopt dat? Ben er niet meer 100% zeker van.


ErikB schreefColonDat kitje zit er al....

Gebruikers op dit forum: 9 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.