Heu, Luc,
Bracht jij geen foto's mee van uw Le Mans-uitstap ?
Inderdaad Bruno, maar sinds maandag heb ik meer dan mijn handen vol met de inrichting van ons nieuw huis. Ik probeer hoe dan ook eens een 15-tal foto's te selecteren en op de gallery te plaatsen, alleen heb ik niet veel MG-karren gefotografeerd. Er stonden op de parking veel meer droomkarren ..... (Aston Martin, Porsche 911 tot 997, Bentley Continental GT, Lambo's, Izo Bizzarini, Jaguar E-type, Ford GT40, Ford GT, ......)


