Bruno schreefColonDe OEM pakking is dunner, waardoor er meer compressie en dus meer vermogen is. Ik heb geen zin om meer van m'n motorkop te laten vlakken dan nodig.
Is dit de oorzaak van de "verloren pk's" van Jarno?

Bruno schreefColonDe OEM pakking is dunner, waardoor er meer compressie en dus meer vermogen is. Ik heb geen zin om meer van m'n motorkop te laten vlakken dan nodig.

Gebruikers op dit forum: 16 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.