


ErikB schreefColon.. misschien nog op tijd om iets van pechverhelpingcontractje af te sluiten. Ik heb zo een contractje afgesloten en kreeg twee maanden gratis, '
.




ErikB schreefColonVoilà!!
In de UK kan je trouwens ook een verzekering afsluiten die tussenkomt bij de volledige herstelling.




Rene schreefColonPete schreefColonIk durf het bijna niet te zeggen... maar het is dan toch echt zover![]()
Pete
die van jou is een broer van die van mij geloof ik, ook een 135 even veel km, is hij soms ook nog uit 2002?
Ik heb uiteindelijk ook voor de normale pakking gekozen, geef wel even aan dat de distributieriem vervangen moet worden dan weet je dat tenminste zeker
Rene
Coen schreefColonHè, zonde zeg! Zo ga je mooi klote het nieuwe jaar in.

Gebruikers op dit forum: 10 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.