
RrRrik schreefColon"JeanRrRrik schreefColonModificeren? waaz daa? (wat bedoel je daar mee) Honda bumer op de achterkant? ofzo???
Nee, K&N luchtfilter, after market uitlaat, remmen, Thropy-gasklep, Thropy-/KH-splitter, Thropy inserts in de koplampen, verchroomd gaas plaatsen, Thropy spoiler op koffer, etc. Kijk maar eens onder de projecten.![]()






RrRrik schreefColonsuper
ik heb een aantal fotos gemaakt van mijn nieuwe aanwinst met mijn telefoon2megapix maar waar kan ik deze kwijt?

RrRrik schreefColonBedankt. Een aantal fototjes gemaakt van mijn nieuwe aanwinst! wel met mijn telefoon maar het gaat om het idee!
http://rrrrik.fortunecity.com/Photo-0415.jpg
(...)


MGF schreefColonRrRrik schreefColonBedankt. Een aantal fototjes gemaakt van mijn nieuwe aanwinst! wel met mijn telefoon maar het gaat om het idee!
http://rrrrik.fortunecity.com/Photo-0415.jpg
(...)
Ik krijg alleen maar een logo te zien?

Gebruikers op dit forum: 16 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.