

Luc schreefColonIk vraag me soms af als ik de enige "DIE- HARD" ben hier op het Forum die zijn F / TF in originele staat houdt?
Zijn er nog forumers zonder lidkaart van de DARKSIDE.
Indien ik de enige ben was dat mijn laatste post............

Gebruikers op dit forum: 16 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.