

Bruno schreefColon...ik zou zelf niet weten hoe dit probleem op te lossen...


Bruno schreefColonBruno schreefColon...ik zou zelf niet weten hoe dit probleem op te lossen...
Hoe het opgelost gaat worden weet ik dus ook niet. Ontsteking vervroegen met behulp van een Emerald of zo is geen oplossing IMO...De bottleneck moet gezocht worden, of beter nog de reden dat de motor niet presteert zoals het zou moeten en dat is tussen de 175 en 185 pk.



Bruno schreefColonOp de dynorun kunnen we alleen het mengsel en de vermogens-koppel curve zien. Het mengsel konden we bijregelen op de FPR, want dat stond inderdaad een beetje arm. Nu staat de benzinedruk bij mij zelfs op 4 bar. Dit lijkt veel, want normaal is 3,5 bar optimaal en 3 bar standaard, maar 4 bar is voor mijn opzet het beste, verder kan er natuurlijk niks worden bijgeregeld, spijtig genoeg !![]()
Alle hoop ligt nu bij Lotus.

lucas schreefColonAls ik het goed begrepen heb, zijn er dus inderdaad motoren die met deze mod tot 185 pk kunnen bereiken ? Is dat dan de max of kan objectief nog meer gehaald worden met je motor ? Doe je dan de motor an sich geen "pijn"?? Ik ga ervan uit dat er toch een "grens" is ?


Bruce schreefColonLucas,
Dat ligt geloof ik aan je portomonee...
als ik het goed heb ligt de grens van de gewone K serie bij 200 pk, maar daar moet je goed voor investeren..
Of je zou kunnen denken aan een S....
Supercharger



Bruce schreefColonLucas,
200 pk heb ik van het Engelse forum en als ik het goed heb had ghostrider voor ongeveer 10.000 euro in zijn F geinvesteerd en had die de Potentie voor 200 pk, maar waren de Mods nooit goed op elkaar afgestemd..

Gebruikers op dit forum: 15 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.