

MGF schreefColonM'n vader is er nu over aan het denken om de hele auto te laten spuiten, en om kleurverschil te voorkomen en om de velen krassen en steenslag plekjes weg te werken. Heeft iemand enig idee wat dit gaat kosten op een F?

Brooklands schreefColonAls de schade hersteld is zijn de steenslag plekjes ook wel verdwenen. Kleurverschil zal er bij een goed schadebedrijf echt niet zijn. Ik heb al wat spuitwerk (niet de TF) laten verrichten en dit is nog nooit iemand, inclusief mijzelf opgevallen. Je hebt het over vele krassen, maar die heb ik de foto's nog nooit gezien.

MGF schreefColonDe steenslag zit ook bij de luchtroosters, achter de wielkasten en achter het achterportier heel veel kleine plekjes, de achterbumper is recent bekrast door een een of andere $#*()# en zo zijn er meer erg opvallende plekken. Het hangt helemaal van het kostenplaatje af, want duizende euro's is natuurlijk te gek.


Brooklands schreefColonAl iets gehoord wanneer de wagen naar Nederland komt?

MGF_TV schreefColonEen nieuwe MG gaan halen???

Remieme schreefColonkon je hem niet in Engeland laten repareren. Hebben ze volgens mij veel meer onderdelen ter beschikking.



Remieme schreefColon't zal uiteindelijk wel goed komen
Gebruikers op dit forum: 16 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.