Mag ik dan jouw boekje hebben? Dat heb je dan toch niet meer nodig

Remieme schreefColonNog een weetje: je hoeft het alarm niet te deactiveren, als je de bagageruimte opent. Geld niet voor de voorklep. Als je je alarm wilt testen, moet je met het alarm erop de voorklep maar eens openen. Denk om de oortjes

Thomas schreefColonRemieme schreefColonNog een weetje: je hoeft het alarm niet te deactiveren, als je de bagageruimte opent. Geld niet voor de voorklep. Als je je alarm wilt testen, moet je met het alarm erop de voorklep maar eens openen. Denk om de oortjes
Als bij mij het alarm geactiveerd staat kan ik niet zonder dat het afgaat mijn achterklep openen.
Thomas

Gebruikers op dit forum: 9 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.