en dit is de TR-bracket dus (niet in de kit, maar los te bestellen):




Bruno schreefColonBTW de laatste 10 TR-brackets ooit voor het bevestigen van de buizen onder de wagen, komen binnenkort binnen.
Meer info over de Bracket bij Erik B of bij mij.


CarlKrieger schreefColon
PS: Als audio-engineer moet ik binnenkort toch de beste opname kunnen voorleggen zeker?

Bruce schreefColonJa? Dolby surround?



Bruce schreefColoneen rit door een tunnel, hoe heet die in Antwerpen ook al weer? de Badkamer of toiletpot tunnel? (die met de tegeltjes)


CarlKrieger schreefColonBij Surround heb je uiteraard je L-R en sub, maar ook bijkomende geluiden opzij en achteraan...

Bruno schreefColonen nu terug over MG's zeker


Pete schreefColonIk ben eigenlijk wel benieuwd hoe je op een professionele manier een opname van het geluid zou moeten maken. Er zijn namelijk een aantal storende factoren waar je moeilijk vanaf komt. Zo heb je het wind en bandengeruis zodra de snelheid oploopt. Om dat te verminderen kan je de microfoon dichter bij het filter plaatsen maar ik denk dat je dan snel tegen het clippen van je mic aanloopt.
Grt
Pete


Pete schreefColonEr zijn namelijk een aantal storende factoren waar je moeilijk vanaf komt. Zo heb je het wind en bandengeruis zodra de snelheid oploopt.
Gebruikers op dit forum: 16 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.