Jaded schreefColonGeen enkele andere fabrikant die zoiets maakt voor de F?
nope

Remieme schreefColonnope





Jaded schreefColonOp de website van B&G staat dat je attent gemaakt wordt door middel van het lampje of een geluid.
Hoe hard gaat dat geluid?
Met andere woorden: kan je niet gewoon alles achter de middenconsole laten en op het geluid voortgaan?

Remieme schreefColonOp speciaal verzoekHet lampje zoals hij is ingebouwd bij mijn MKII:

Remieme schreefColonHet geluid is behoorlijk hard. Piept 2x als contact wordt aangezet. Indien hij blijft piepen is het niveau te laag. Bij mij was het systeem niet helemaal goed ontlucht en dus ging het systeem 1 dagje later staan piepen. Neem maar van mij aan. het is een hard en irritant geluid, waar je snel vanaf wilt. Het werkt wat dat betreft perfect


Brooklands schreefColonRemieme schreefColonOp speciaal verzoekHet lampje zoals hij is ingebouwd bij mijn MKII:
Bij mij zit het lampje rechts (en daarom verscholen achter de versnellingspook voor de bestuurder) Zijn die plastic "fake" knopjes er eenvoudig uit te halen zodat ik hem naar links kan verwisselen? Of breekt er dan simpelweg iets af.

Ivan (Vanio) schreefColonDie zijn er redelijk makkelijk uit te halen. Natuurlijk voorzichtig zijn zodat er niets afbreekt.

Remieme schreefColonvolgens mij dient het "speakertje" of wat het piepje ook mag produceren vlak achter de bestuurder op de "hoedenplank" gemonteerd. Het piepje en het lampje staan dus volledig los van elkaar.

Ivan (Vanio) schreefColonHet is natuurlijk wel een dubbele beveiliging. Het 'piepje' zit verborgen achter het opbergvak tussen de twee leuningen van de zetels. Bij mij toch en zo had ik het ook gelezen op de uitleg die erbij was. Het piepje is inderdaad wel een irritant en afdoend geluidje.
Gebruikers op dit forum: 9 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.