Emile schreefColonis inderdaad een Rover RD helaas.
het geluid is alsof het een 6 cilinder is. zwaar en donker maar niet hard
Dan zit er dus een sportuitlaat onder, zo klinkt onze F namelijk absoluut niet.

Emile schreefColonis inderdaad een Rover RD helaas.
het geluid is alsof het een 6 cilinder is. zwaar en donker maar niet hard
Gebruikers op dit forum: 17 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.