


Pete schreefColonTweehonderdvijfentwintig!!!!
Ben je al lang levensmoe?
Ik vind dat boven de 180 de auto niet stabiel meer aanvoelt. Hij zweeft dan over de weg... Ik heb de 200 grens nog niet overschreden hoewel de gelegenheid er wel meer dan eens is geweest. Het voelt gewoon niet lekker.... ligt dat aan mijn auto? (of ben ik een watje, dat kan natuurlijk ook)
Pete

Cédric schreefColonDaarom net deden ze hem weg. Het in en uitstappen is nogal "onhandig" als je een dagje ouder wordt...
Wat er in de plaats komt weten ze zelf nog niet goed ze hadden het al over TVR maar die blijkt ook niet goed om elke dag te gebruiken en nu spreken ze over OMG een Porsche (ze gaan de verkeerde kant op maarja...)






Een TVR is natuurlijk ook leuk. Welke zou het dan worden? Een Chimaera, een Griffith, Tuscan of een Sagaris?

ErikB schreefColonOm even samen te vatten komen alle 'on topic' antwoorden op het volgende neer (correct me if...):
- gewicht besparen en reduceren
- wegligging verbeteren (hogere bochtensnelheid, dus ook sneller de bocht uit) door verlaging, bushes, dempers, banden, velgen, ...
- remmen verbeteren (om later te kunnen remmen)
- de lagere toerentalzones vermijden
Persoonlijk zou ik voor een trackbeestje de volgende aanpassingen doen bovenop de hoger vermelde dingen:
- andere nokkenasjes met een deftig ademende kop
- een verlicht vliegwiel
Gebruikers op dit forum: 17 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.