gele draadje
  • Ivan
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1226
    GeregistreerdCOLON do aug 18, 2005 8:46 pm
    WoonplaatsCOLON Lummen België

door Ivan » di mei 09, 2006 9:15 pm

Je kan hem beter vinden via het zijpaneel aan de chauffeurskant. Zo heb ik hem toch gevonden. Wie zoekt die vindt! :wink:
  • MGF
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 5834
    GeregistreerdCOLON do feb 10, 2005 9:24 pm
    WoonplaatsCOLON Rotterdam en Heiloo

door MGF » di mei 09, 2006 9:35 pm

Coen schreefColonIk ben er eens mee bezig geweest maar het is vrij lastig om er bij te komen.. Jarno, hoe staat het er bij jou voor?

Ik moet nog steeds kijken, het zou leuk zijn als ik minder huiswerk had deze week. In de vakantie lag ik zo'n beetje elke dag op het strand dus toen heb ik er ook niet aan toe gekomen..
    MGF 1.8i, British Racing Green, 2001
    Opties: Leather Pack in Cream-Walnut, Chrome Pack, Wood Pack, 16" Square Spoke velgen, Airco, Pearlescent lak, Windstop, Houten stuurwiel, Hardtop in kleur
    Modificaties: TTB, Mike Satur Daytona uitlaat, TF135 nokkenassen, RVS hitteschild, Black Diamond 280mm schijven vóór, RVS boutjes en moertjes, Land Rover koppakking, B&G WLS kit, lowering pins, Toyo Proxes T1-R banden

Rover 75 2.5 V6 Sterling, Steel Blue, 2000
    Remieme
    Erelid
    Erelid
    BerichtenCOLON 5296
    GeregistreerdCOLON vr feb 10, 2006 8:33 pm
    WoonplaatsCOLON Bergen op Zoom (NL)

door Remieme » di mei 09, 2006 10:33 pm

Ivan (Vanio) schreefColonJe kan hem beter vinden via het zijpaneel aan de chauffeurskant. Zo heb ik hem toch gevonden. Wie zoekt die vindt! :wink:

Die kant heb ik vorige keer ook open gehad, maar niet gevonden. Morgen nog eens een kijkje nemen, als het weer een beetje meezit.
    Coen
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 7748
    GeregistreerdCOLON vr jan 21, 2005 4:29 pm
    WoonplaatsCOLON Amsterdam

door Coen » di mei 09, 2006 11:30 pm

Misschien kun je het nu wel vinden. Het gele draadje zit verstopt in de zwarte kabelboom die je op de foto van Vanio ziet. Deze moet je openhalen en zo het draadje eruit halen. Wat Vanio heeft gedaan is volgens mij een klein stukje aan het eind open maken en aan het begin waar het draadje erin zit uit het stekkertje halen. Vervolgens trek je aan de achterkant het draadje eruit en zo laat je het plakband netjes om de kabelboom zitten.

Mocht het nodig zijn dat ik er even foto's van maak die (misschien?) duidelijker zijn, laat het dan maar even weten.
    Lotus Elise S2 111s
    Remieme
    Erelid
    Erelid
    BerichtenCOLON 5296

door Remieme » wo mei 10, 2006 8:33 pm

Coen schreefColonMisschien kun je het nu wel vinden. Het gele draadje zit verstopt in de zwarte kabelboom die je op de foto van Vanio ziet. Deze moet je openhalen en zo het draadje eruit halen. Wat Vanio heeft gedaan is volgens mij een klein stukje aan het eind open maken en aan het begin waar het draadje erin zit uit het stekkertje halen. Vervolgens trek je aan de achterkant het draadje eruit en zo laat je het plakband netjes om de kabelboom zitten.

Mocht het nodig zijn dat ik er even foto's van maak die (misschien?) duidelijker zijn, laat het dan maar even weten.

Graag Coen, alle beetjes helpen. Want van afstandbediening is nu weinig spraken.
    Coen
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 7748

door Coen » wo mei 10, 2006 8:51 pm

De foto's zal ik zo maken, ogenblikje
    Lotus Elise S2 111s
  • MGF
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 5834

door MGF » wo mei 10, 2006 8:53 pm

Ik denk dat ik als het wat minder weer eens ook maar eens ga kijken naar het gele draadje, doe ik ook nog eens wat nuttigs! :wink:
    Opties: Leather Pack in Cream-Walnut, Chrome Pack, Wood Pack, 16" Square Spoke velgen, Airco, Pearlescent lak, Windstop, Houten stuurwiel, Hardtop in kleur
    Modificaties: TTB, Mike Satur Daytona uitlaat, TF135 nokkenassen, RVS hitteschild, Black Diamond 280mm schijven vóór, RVS boutjes en moertjes, Land Rover koppakking, B&G WLS kit, lowering pins, Toyo Proxes T1-R banden

Remieme
    Erelid
    Erelid
    BerichtenCOLON 5296

door Remieme » wo mei 10, 2006 8:56 pm

Coen schreefColonDe foto's zal ik zo maken, ogenblikje

Het heeft geen haast. Begin er op z'n vroegst morgenmiddag 16.00 pas mee :wink:

Maar toch alvast bedankt.
    Coen
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 7748

door Coen » wo mei 10, 2006 9:24 pm

Hier heb ik de foto's. Het gele draadje zat er bij mij helemaal tussenin en zoals je ziet is die er nu iets uitgetrokken. Misschien is het dat ik er nu op let maar volgens mij doet de afstandsbediening het iets beter. Even voor de orientatie, ik heb de foto's vanaf de bestuurderszijde genomen, dus rechtsboven zou het stuur zitten. Mocht je nog foto's willen die op een andere manier zijn gemaakt, laat het maar weten...

http://dennis.core-lan.nl/mgf/album91?page=2
    Lotus Elise S2 111s
    Remieme
    Erelid
    Erelid
    BerichtenCOLON 5296

door Remieme » wo mei 10, 2006 9:32 pm

Ga het met de nieuwe info morgen gewoon opnieuw proberen. Mocht het dan weer niet lukken, hoor (lees) je het wel. :)
    Coen
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 7748

door Coen » wo mei 10, 2006 9:34 pm

Zoals je ziet is mijn kabelboom niet helemaal ondergetaped zoals die van Ivan wel was. Hoe ziet die van jou er uit?
    Lotus Elise S2 111s
  • MGF
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 5834

door MGF » wo mei 10, 2006 9:36 pm

Overigens, wat moet je precies doen met het desbetreffende gele draadje om een beter bereik te krijgen? :)

Coen
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 7748

door Coen » wo mei 10, 2006 9:40 pm

Zoals ik heb begrepen iets meer ruimte geven zodat die beter ontvangen kan worden. Vergelijk het met een radio antenne
    Lotus Elise S2 111s
  • MGF
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 5834

door MGF » wo mei 10, 2006 9:43 pm

Coen schreefColonZoals ik heb begrepen iets meer ruimte geven zodat die beter ontvangen kan worden. Vergelijk het met een radio antenne

Okay, zoals eerder al gezegd, ik ga het in het weekend eventjes rustig bekijken. :)

Remieme
    Erelid
    Erelid
    BerichtenCOLON 5296

door Remieme » wo mei 10, 2006 9:56 pm

Ik ook, zal proberen wat foto's ervan te maken. Maar of ze duidelijk zijn? Mijn telefoon maakt niet zulke geweldige foto's en m'n digitale camera heeft verkeerde batterijen (3 foto's en batterij is leeg).