BUTTON_POST_REPLY 41 berichten
GPS meting
  • Bruce
    Erelid
    Erelid
    BerichtenCOLON 7787
    GeregistreerdCOLON vr jul 29, 2005 11:39 am
    WoonplaatsCOLON Zevenhuizen (NL)

    door Bruce » zo maart 19, 2006 10:22 am

    Bakel,

    Ik geloof dat Remieme en MGF_TV misschien ook nog wel willen, wie weet kan je een deal maken..
    Witte pinkers,stoelverwarming,K&N 57i,52 mm TTB,glazen windscherm,,LLW kitje,mk2 middensteun,de-cat pijp,Phoenix exhaust,TF-LE-80th An. velgen,TF radiator,Trophy splitter,lowering pins,HID koplampen,Momo pook,zwarte raamomlijsting,Alu. teller ringen,zwarte trophy inserts,trophy uitlaat spruitstuk,mk2 downpipe,AP's,304 schijven, Piper Cams,Trophy spoiler,Viper stripes,Magnacor leads, KH-splitter,DVA head, Emerald ECU and mapping
  • bakel
    MGF/TF Junkie
    MGF/TF Junkie
    BerichtenCOLON 502
    GeregistreerdCOLON za feb 11, 2006 2:34 pm
    WoonplaatsCOLON Noord-Brabant

    door bakel » ma maart 20, 2006 1:03 am

    Bruce schreefColonBakel,

    Ik geloof dat Remieme en MGF_TV misschien ook nog wel willen, wie weet kan je een deal maken..


    Hey, ik zou wel willen maar ik heb nog geen mgf haha, ben er nog steeds naar opzoek. Maar ik vroeg me af hoeduur het was omdat jullie veel van die runs maken.

    Maar ik hoop er gauw een mg te hebben, want we zijn nog steeds goed opzoek.
  • Avatar gebruiker
    Remieme
    Erelid
    Erelid
    BerichtenCOLON 5296
    GeregistreerdCOLON vr feb 10, 2006 8:33 pm
    WoonplaatsCOLON Bergen op Zoom (NL)

    door Remieme » ma maart 20, 2006 1:07 am

    Bruce schreefColonBakel,

    Ik geloof dat Remieme en MGF_TV misschien ook nog wel willen, wie weet kan je een deal maken..


    Wil inderdaad binnenkort ook een run doen. Ga vanmiddag ff bellen voor een afspraak. Zal informeren hoe vol het op die dag dan is, voor het geval er nog meer liefhebbers/kijkers zijn.
  • MGF_TV
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1189
    GeregistreerdCOLON zo okt 24, 2004 7:39 pm
    WoonplaatsCOLON Waasmunster, België

    door MGF_TV » ma maart 20, 2006 12:14 pm

    vraag maar voor korting als je met meerdere personen komt.
  • Fredje
    MGF/TF Enthousiast
    MGF/TF Enthousiast
    BerichtenCOLON 178
    GeregistreerdCOLON za maart 18, 2006 8:15 pm
    WoonplaatsCOLON Heinkenszand

    door Fredje » ma maart 20, 2006 4:51 pm

    remieme, ik kom wel effe kijken, als het n beetje normale tijd is, maar jou kennende zal t niet vroeg in de ochtend zijn. laat effe datum en tijd weten
  • Avatar gebruiker
    Remieme
    Erelid
    Erelid
    BerichtenCOLON 5296
    GeregistreerdCOLON vr feb 10, 2006 8:33 pm
    WoonplaatsCOLON Bergen op Zoom (NL)

    door Remieme » ma maart 20, 2006 6:49 pm

    Komende weken zit de Dynojet vol op zaterdag :cry:

    Maar omdat ik toch een run wil doen, heb ik nu een afspraak op vrijdag 24 maart om 10.00.

    Zal voor de meeste niet uitkomen. Fredje wel, dus als je zin hebt om te kijken ...
  • Fredje
    MGF/TF Enthousiast
    MGF/TF Enthousiast
    BerichtenCOLON 178
    GeregistreerdCOLON za maart 18, 2006 8:15 pm
    WoonplaatsCOLON Heinkenszand

    door Fredje » ma maart 20, 2006 9:57 pm

    ja, ik ben er, vannacht maar t adres effe geven, ok?
    Platinum F, 75th Anniversary Limited Edition

    mods:B&G water level kit, 52 mm TTB,witte knipperlichten,glazen windscherm,lowering pins, seat lowering springs
    To Do: pu bushes
  • Avatar gebruiker
    Remieme
    Erelid
    Erelid
    BerichtenCOLON 5296
    GeregistreerdCOLON vr feb 10, 2006 8:33 pm
    WoonplaatsCOLON Bergen op Zoom (NL)

    door Remieme » ma maart 20, 2006 10:20 pm

    Fredje schreefColonja, ik ben er, vannacht maar t adres effe geven, ok?


    www.tovami.com
  • Avatar gebruiker
    Pete
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1655
    GeregistreerdCOLON di okt 25, 2005 8:46 pm
    WoonplaatsCOLON Helmond, Nederland

    door Pete » zo maart 26, 2006 2:06 am

    Laat me jullie nog eens lastig vallen met een grafiekje... ik heb een kleine uitbreiding gemaakt op mijn vorige versie hiermee kan ik meerdere acceleratie profielen in 1 grafiek kan plaatsen, opzich geen wonder :), maar nu kan je wel leuke vergelijkingen maken...
    Op dit moment is nog de grote vraag wat de nauwkeurigheid is van deze GPS metingen en de correctie die ik toepas om alle curves netjes op het moment "nul seconde" te laten starten.
    Kijk eerst eens naar het plaatje:
    Afbeelding

    In de grafiek staan van drie auto's de beste tijden die ik ermee gereden heb (ongeveer 4 a 5 pogingen per auto). Op het moment dat je de nul tot 100 tijd vergelijkt met de specificatie van de auto wordt het interessant...

    Auto type | Specificatie | Meting | Verschil
    -------------------------------------------------------------------
    Peugeot 406 HDI 110pk | 11,4 | 13,1 | -1,7 seconde
    MG ZT 190pk | 7,7 | 9,6 | -1,9 seconde
    MG TF 136pk | 8,8 | 8,8 | 0 seconde

    Zowel de meting van de ZT als de 406 zitten forst (15 tot 25%) onder de specificatie... maar de TF zit "spot on" op de specificatie tijd!
    Wat is de conclusie?
    1. stelling: de GPS klopt precies (zie TF metiing), conclusie: de ZT en 406 zijn incidenteel langzame auto's tov de spec...
    2. stelling: de GPS meting valt langzaam uit, conclusie: de TF is sneller dan de spec zegt...
    3. ......?

    Als je je eigen conclusie hebt... hoor ik het graag!

    Grt
    Pete
    MGTF 135 - Pearl black
  • Striker
    MGF/TF Junkie
    MGF/TF Junkie
    BerichtenCOLON 824
    GeregistreerdCOLON do nov 18, 2004 12:45 am
    WoonplaatsCOLON Dordrecht, Nederland
    CONTACTCOLON

    door Striker » zo maart 26, 2006 11:23 am

    3. Je bent aan de ZT nog niet zo gewend als aan de TF en weet er dus niet het maximale uit te halen? :wink: (het is flink meer gewicht dat in beweging gezet moet worden en de beste schakelmomenten van de V6 liggen waarschijnlijk wat anders)
    Afbeelding
  • Avatar gebruiker
    Pete
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1655
    GeregistreerdCOLON di okt 25, 2005 8:46 pm
    WoonplaatsCOLON Helmond, Nederland

    door Pete » zo maart 26, 2006 3:07 pm

    Striker schreefColon3. Je bent aan de ZT nog niet zo gewend als aan de TF en weet er dus niet het maximale uit te halen? :wink: ...


    Dat is zeker het geval, denk ik. Ook had ik het gevoel dat de koppeling van de ZT niet zo hard was als die zou moeten zijn. Van de diesel heb ik helemaal het gevoel dat het schakelgedrag anders moet zijn... maar ondanks meerdere pogingen (vroeg schakelen, laat schakelen...) werd het niet veel beter dan dit... (oh ja, deze 406 heb ik al 4 jaar, dus ik zou aardig gewend moeten zijn aan deze auto 8) )

    Grt
    Pete
    MGTF 135 - Pearl black
BUTTON_POST_REPLY 41 berichten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 17 en 0 gasten