Die is zeker niet goedkoop, sterker nog best duur.
Volgens Autoweek moet de auto dit opleveren. Dan ben ik uitgegaan van Juni 2002
verkoop € 18.900
inkoop € 15.900
Conclusie, ze vinden de auto zelf ook nog veel te leuk om mee te rijden en gaat alleen voor een hoofdprijs weg
