Brooklands schreefColonRemieme schreefColonMaar ga voorlopig eerst voor het verbeteren van de sound.
Wat een verlanglijstje bij wannahaves.
Zou ook nog het winnen van loterijen bij moeten staan vrees ik


Brooklands schreefColonRemieme schreefColonZou ook nog het winnen van loterijen bij moeten staan vrees ik
In ieder geval een dertiende maand van de werkgever of een bonus zoals de topman van NUON ontvangt.

Remieme schreefColonSander schreefColonehm, je blok is gewisseld voor een ouder blok ? of een 1.6 (?)
Ga eerdaags maar eens een afspraak regelen voor een Dynojet run denk ik. Met m'n huidige dealer ben ik nergens meer zeker van, zo lijkt het.


mgf en mgb schreefColonIk heb een 1800 vvc uit 2001 mk2 en mijn gasklep is ook een 48 plastic.
al moet ik wel zeggen ik heb ook maar een lambda sensor....


Gebruikers op dit forum: 9 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.