Kasper schreefColonThx, Wetende dat ik zelf ruim twee jaar in zo'n mobiel heb mogen touren
Je hebt het goed gemaakt door een F te kopen




Ha, het was dus Bruce met de zilveren F zaterdag.





Bart-Jan schreefColonIk heb een aantal foto's gemaakt, maar halverwege het project nam mijn (ex-) vriendin haar camera mee, toen we uit elkaar gingen. Dat had overigens niets met dit projectje te maken... Daarna kon ik dus geen foto's meer nemen. Ik zal binnenkort wat tekeningen maken; dat zegt wellicht nog meer. Maar hoe kan ik een afbeelding bijvoegen?


Gebruikers op dit forum: 6 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.