Ik denk dat dit forum echt nood heeft aan wat ritjes en evenementen om de toffe peren eens echt kennis met elkaar te laten maken. Je merkt dikwijls ook dat communicatie hier op het forum tss. mensen die elkaar in real life kennen anders verloopt. Door nieuwe gezichten of beter logons (en die kunnen hier ook al een tijdje zitten), komt dit misschien wel eens verkeerd over. Laten we proberen daar met z'n allen iets aan te doen.
Wat een evenement betreft, ik geef de aftrap en volgend weekend plan ik iets in de UK, klein gezellig samenzijn met wat MG liefhebbers .... pff,... wat denken we van Silverstone ?
http://www.mgcc.co.uk/mglive/
En om weer on topic te komen ivm. de tellerpartijen (en dat is mijn idee, ik sta open voor andere)
- het crème-kleurige van de mk1: best wel sportief back in the days waar het allemaal 'zwart was wat de klok sloeg'. Sportievere auto's kregen soms een lichtere kleur.
- het zilvere van de mk2 MGF: een beetje jammer, maar de mk2 was ook nieuwer
- het zilvere bij de TF: duidelijk modernere auto dan de MGF, dus why not ? En het is nog steeds niet het gangbare zwart
- het zwart van de LE500 en volgende: jammer, maar verstaanbaar dat er een update kwam. Het zwart in combo met alle andere moderne en zwarte TF accenten: best wel in orde (ik verwijs graag naar de stijl die Thomas-ttdesign graag toepast). Enige bedenking is, m'n 2 jaar oude auto (non-MG) heeft best een leuk dashboard met wijzers die alle kanten opgaan en oplichten bij het starten, een stuk digitaal display enz. maar is al behoorlijk gedateerd als ik de hedendaagse auto's zie met 0,0 analoog wijzermateriaal? Ik heb dan ook het gevoel wat vandaag als moderne tellerparij wordt geïnstalleerd sneller dan gewenst weer gedateerd gaat aanvoelen.



?? Niets is zo lelijk als een zwarte le500 en dan witte of zilveren wijzertjes in het midden.



