Origineel:
Cabrioletkappen.com:







Coen schreefColonIk vind zelf de originele veel mooier, de imitatie is te plat. Verder vind ik de ruit minder mooi. Ach, maar voor die prijs is het natuurlijk niet duur.






Gebruikers op dit forum: 6 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.