Meguiars producten 2014
  • Bruno
    MGF.BE Beheerder
    MGF.BE Beheerder
    BerichtenCOLON 16480
    GeregistreerdCOLON vr jan 30, 2004 8:16 pm
    WoonplaatsCOLON "De Berg" , Belgie
    CONTACTCOLON

Re: Meguiars producten 2014

door Bruno » ma jun 02, 2014 9:07 pm

Schrokke heft zijn spullen opgehaald !
    MG's :
    - VOLCANO MGF '180' VVC / - BRGMGTF135
    Non-MG's :
    - Mercedes CLA AMG line shooting break / - Mercedes Vito 113 CDI
    Racecars :

- YELLOW MG ZR 190 / - WHITE MG ZR 190 VHPD Official cupracer / - YELLOW Rover114 Official cupracer EVO "Ex Cor Euser"/ - WHITE Rover 114 Official cupracer
    Andros
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1601
    GeregistreerdCOLON zo jan 10, 2010 8:17 pm
    WoonplaatsCOLON 't Stad

door Andros » zo jun 15, 2014 12:41 am

Hoe wordt dit nu verder geregeld? Neemt iemand een berg zooi mee naar Waalwijk oid of wordt er nog iets geregeld?
    De nachtspotter!
    Mr. Dj M.
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 3707
    GeregistreerdCOLON wo okt 15, 2008 9:13 pm
    WoonplaatsCOLON Nieuwerkerk a/d IJssel

door Mr. Dj M. » zo jun 15, 2014 3:42 pm

Goede vraag inderdaad, zou mooi zijn als het materiaal in Waalwijk mee kan worden genomen.
    Afbeelding
    Sjonnie
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1387
    GeregistreerdCOLON vr mei 10, 2013 12:23 pm
    WoonplaatsCOLON Op dit forum

door Sjonnie » zo jun 15, 2014 5:54 pm

Moest ik dan toch maar naar Waalwijk afreizen ??

Greetz,

Jan
    Fun car MG F 1,8i 2001 - Anthracite LQW - 16" powdercoated Black Metallic - Lowering pins - Milltek einddemper (a.k.a. Blèrpijp :-D)
    Daily HWMO MG ZT-T 190+ - Xpower Grey - Custom RVS Uitlaat - And then some :-)
    Daily SWMBO Rover 75 2.5 Manual - Stirling Silver - Completely authentic :-)

ꝉ (RIP) MG ZT 190+ - Black Olive # 8/8 - Miss February 2016 - the75andztclub.co.uk

If it don't fit use a hammer!
  • Bruno
    MGF.BE Beheerder
    MGF.BE Beheerder
    BerichtenCOLON 16480
    CONTACTCOLON

door Bruno » zo jun 29, 2014 11:22 pm

Remco heeft ook zijn spullen.

Ik moet voor de anderen een andere oplossing zoeken, want het ligt hier ondertussen al lang op de Berg, en allemaal al lang van jullie rekening afgeschreven. Volgend jaar gaan we dat beter doen.

Kreeg ook de vraag of ik niet alles wil opsturen naar iedereen afzonderlijk, maar helaas gaat het dat ook niet worden, daar ik redelijk tot over mijn oren in het werk zit : overdracht vorige job, en aanvang nieuwe job, dus sorry, maar hier heb ik de eerste weken geen ambitie voor.

Rick kunnen we desnoods iets regelen dat het Nederlandse spul bij jou geraakt en het Belgische hier blijft ?
    MG's :
    Non-MG's :
    Racecars :

- YELLOW MG ZR 190 / - WHITE MG ZR 190 VHPD Official cupracer / - YELLOW Rover114 Official cupracer EVO "Ex Cor Euser"/ - WHITE Rover 114 Official cupracer
    Sjonnie
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1387

door Sjonnie » do jul 03, 2014 8:08 am

Hi Bruno,

Rick heeft nauwelijks tijd (huis, werk, vakantie - you know the drill) dus misschien een alternatieve oplossing zoeken.

Dat je niet naar iedereen individueel kan versturen, dat kan ik begrijpen. Maar stel je eens voor dat je alle bestellingen in één doos gooit en dat naar mij stuurt via Kiala. Tot 15kg kost dat maar € 4,50. Die betaal ik dan wel :wink:

Zorg ik er wel voor dat de anderen hun bestelling krijgen. Ze kunnen het dan ophalen (in de buurt van Utrecht) of ik verzend het met Kiala oid tegen vergoeding van de verzendkosten.

Ben jij er in één klap vanaf en kan je je concentreren op Zep :D
    Fun car MG F 1,8i 2001 - Anthracite LQW - 16" powdercoated Black Metallic - Lowering pins - Milltek einddemper (a.k.a. Blèrpijp :-D)

ꝉ (RIP) MG ZT 190+ - Black Olive # 8/8 - Miss February 2016 - the75andztclub.co.uk

• Rick
    Clubshop, Gallery en Penningmeester
    BerichtenCOLON 7030
    GeregistreerdCOLON zo apr 01, 2007 8:23 pm
    WoonplaatsCOLON Sambeek (NL)
    CONTACTCOLON

door Rick » do jul 03, 2014 6:41 pm

Ik heb inderdaad de laatste tijd niet veel tijd. Is er iemand die binnenkort bij Bruno in de buurt komt uit Nederland? Misschien kunnen we daar anders iets mee regelen.
    MGF British Racing Green 1997
    MG ZT 260 SE Pearl Black 2004 sold
    MG ZR 160 Starlight Silver 2004 sold
    Seat Leon ST FR Dynamic Montsandrood 2014
    Andros
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1601
    GeregistreerdCOLON zo jan 10, 2010 8:17 pm
    WoonplaatsCOLON 't Stad

Re: Re: Meguiars producten 2014

door Andros » do jul 03, 2014 7:17 pm

Rick schreefColonIk heb inderdaad de laatste tijd niet veel tijd. Is er iemand die binnenkort bij Bruno in de buurt komt uit Nederland? Misschien kunnen we daar anders iets mee regelen.

Rick, ik ken mensen die binnenkort bij Bruno langs gaan. Als Bruno de bestellingen aan hem kan geven neem ik het wel eens mee, ik zie die vent toch drie keer per week. Verder verspreiden vanuit Breda?

Sent from my ZP990 using Tapatalk
    De nachtspotter!
    Sjonnie
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1387

door Sjonnie » vr jul 04, 2014 7:41 am

Het uitleveren begint zo langzamerhand een heel filmscript te worden. Nu nog een pakkende titel en een flitsende teaser en hij kan zo de bioscoop in.

<rant>
    Ik vind het allemaal prima dat de spullen (eens) worden opgehaald en naar Breda worden vertransporteerd om van daaruit (eens) te worden vertransporteerd naar de bestellers. Ik heb er alleen wat moeite mee dat het afhankelijk is van mensen die het allemaal druk hebben.

Ik? Ik heb het nooit druk! Druk is zo 2013!! :devil-(

Dus ik kan je garanderen dat als de meuk bij mij is gearriveerd het binnen drie dagen is verspreid. Scouts honor!

Het enige wat er dan moet gebeuren is dat Bruno de boel in een doos plettert, een briefje met mijn NAW gegevens kliedert en het dumpt bij een Kiala punt als hij naar zijn werk gaat bijvoorbeeld.

Of we wachten tot we het estafette transport onderling (eens) hebben geregeld.
    </rant>

Zo... dat moest ik even kwijt :mrgreen:

• Rick
    BerichtenCOLON 7030
    GeregistreerdCOLON zo apr 01, 2007 8:23 pm
    WoonplaatsCOLON Sambeek (NL)
    CONTACTCOLON

door Rick » zo jul 06, 2014 1:00 pm

Denk dat misschien de beste optie is, om de spullen van de Nederlanders naar jan te sturen is.
    MGF British Racing Green 1997
    MG ZT 260 SE Pearl Black 2004 sold
    MG ZR 160 Starlight Silver 2004 sold
    Seat Leon ST FR Dynamic Montsandrood 2014
    Sjonnie
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1387

Re: Re: Meguiars producten 2014

door Sjonnie » zo jul 06, 2014 2:04 pm

Rick schreefColonDenk dat misschien de beste optie is, om de spullen van de Nederlanders naar jan te sturen is.

Hear, hear 8-)

camiel456
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1478
    GeregistreerdCOLON zo jan 06, 2013 4:34 pm
    WoonplaatsCOLON Nijmegen

door camiel456 » zo jul 06, 2014 3:01 pm

Jan, Mocht jij alle poets spullen hebben binnenkort, poets je dan ook ff mn bakkie?

Mooi! dan is dat geregeld.
    - Mini Cooper S R56

(A.K.A. Koos MG Loos....)
    Sjonnie
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1387

door Sjonnie » zo jul 06, 2014 7:41 pm

camiel456 schreefColonJan, Mocht jij alle poets spullen hebben binnenkort, poets je dan ook ff mn bakkie?

Mooi! dan is dat geregeld.

Hi Camiel,

Geen probleem! Garantie tot de deur en mijn uurtarief is € 125,- ex BTW.

How say you? :mrgreen:

Greetz,

Jan

• Bruno
    MGF.BE Beheerder
    MGF.BE Beheerder
    BerichtenCOLON 16480
    CONTACTCOLON

door Bruno » zo jul 06, 2014 9:05 pm

Tja, sorry dat ik op dit moment even andere prioriteiten heb. Het forum is er nu al meer dan 10 jaar, dankzij mensen zoals Rick, Erik, Remco, Sander, mezelf, en en en....
    We hebben er al heel veel energie ingestoken om het te krijgen tot wat het nu is. Ook het regelen van de sponsoring was iets wat ik samen met Remco o.a. op mij nam. Meguiars is iets wat ik al jaren regel trouwens ...
    Waardering is soms ook leuk. En tja, iedereen staat vrij zijn steentje bij te dragen. Er zijn er die ritjes organiseren, er zijn er die het forum modereren, er zijn er die anderen helpen met technische problemen en zelfs soms bijstand. Vergeef me dus, wat mij betreft, als ik uitzonderlijk eens even geen ambitie heb om dit op mij te nemen....
    We hebben allemaal een leven met een drukke professionele en privé agenda. In mijn geval is dit niet echt 2013, maar wel degelijk realiteit. Dus wat de inzet voor mgf.be betreft zal jammer genoeg 2014 - 2015 voor mij nog drukker zijn dan voorheen. Weet dat ik tot voor 3 jaar geleden geen enkel mgf.be evenement miste, en de laatste jaren alle zeilen moet bij zetten er af en toe alsnog er eens een mee te pikken....

Mea culpa, maar aan de mensen die het er moeilijk mee hebben: weet dat wij hier al jaren mee bezig waren toen de meeste onder jullie nog nooit van een mgf hadden gehoord... (voor mij starte het in 1999, alweer 15 jaar geleden) :wink:

To the point :

@ Sjonnie : Stuur me even je adres, dan steek ik het in een doos en stuur het allemaal naar je op.

Bedankt bij voorbaat om dit op te nemen.
    MG's :
    Non-MG's :
    Racecars :

ttdesign6
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 6794
    GeregistreerdCOLON zo nov 01, 2009 5:37 pm
    WoonplaatsCOLON Oirsbeek

door ttdesign6 » ma jul 07, 2014 3:54 pm

Mijn product haal ik binnenkort zelf bij je op Bruno als ik toch met de TF kom, indien het nog niet verzonden is.
    Mijn garage telt 1050 plaatsen...

MG TF 135

Flying Dutchman