




vandeven schreefColonHeb je geantwoord en een pb gestuurd maar deze berichten blijven in mijn postvak uit zitten ......



Demor schreefColonDe as voor een vriendenprijsje opgehaald bij "vandeven" en afgeleverd bij m'n garage. Fingers crossed.......

nu nog het stotteren bij het optrekken laten wegtoveren door Bruno en ik ben weer een beetje blij. Even kijken of we een afspraak kunnen plannen.

Gebruikers op dit forum: 9 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.