Bruno schreefColonTja Sander, 15 tegen 1, wat vind je zelf eigenlijk ?
Ik vond het wel cool er uitzien en zeker bij een donkere kleur goed overkomen. Leuk om te zien dat de meesten er totaal anders over denken
Ook in de UK zijn ze er niet helemaal over uit:
http://www.xpower-mg.com/forum/showthre ... post307628
Bruce schreefColonSander, mag ik je een iets grotere versie van mijn foto onder mijn naam sturen, (heeft bijna dezelfde hoek als jouw foto met de velgen) zodat je ze er onder kan plakken..
Ik heb het zelf al geprobeerd maar ben niet handig genoeg om het er echt uit te laten zien.
Ik kan een beetje bijwerken met fotoshop maar dit heb ik laten doen door een collega omdat ik zelf zover niet ga, misschien kan MGF (Jarno) je helpen



TF 135 Elegance / Midget



