steken zeer duidelijk tegen elkaar af.
Thomas

De tijd van bericht 'geplaatst' loopt drie uur achter......
Of loop ik voor?????

ErikB schreefColonIs die niet te groot, 'k dacht dat de max. 120px. was
Demor schreefColon@Sander, zou je je avatar niet even wassen?

en de rood/witte kleuren







Sander schreefColon@Bruno: Als je de zoekfunctie gebruikt zijn de "highlights" (de gezochte tekts) in de zelfde kleur als de grijze achtergrond dus zie je die woorden niet meer.
???? Gebruikers op dit forum: 10 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.