Maar snap het idee van de dekels ter afwerking. Het punt is alleen dat het niet gaat omdat ze nooit mooi aan kunnen sluiten op de lamp. tevens zou je de deksel in twee moeten delen (midden raakt de lamp boven en onder). Kies je hiervoor zie je dus nog wel steeds een rand, nu heb je dat niet.








