door remcow » vr apr 05, 2013 10:35 am
Ik zal vanavond even wat fotos maken met de lampen ingeschakeld,
tot nog toe ben ik erg tevreden. Prima lichtbeeld, niet meer te vergelijken met hoe het was.
het strooilicht is compleet verdwenen, er is nu een prachtige lijn horizontaal te zien,
heb nog even samen met mijn buurman een testrit gemaakt in het donker, eerst ben ik achter hem gaan rijden zodat we konden testen of het verblind in de binnenspiegel. Daarna zijn we elkaar tegemoet gereden, ik heb de buurman laten rijden zodat ik het zelf kon zien, het licht dat je tegemoet komt ziet er keurig uit, net zoals een auto met fabrieksaf projectors.
Sommige halogeen lampen zijn vervelender om in te kijken als deze lensjes.
MG-F Tahiti Blue 1998 117000km, Xenon kit 4300k,
Rover 200 1.6 Eaton CVT Nightfire red
Toyota Auris TS,Medium Grey