GhostRider is BACK!!
Zorry... maarehh ben net terug uit Albufeira, Portugal.... en hoorde zondag van Thomas en Desiree dat jullie me zaten te missen...

.
Nope.... Ghost is dus niet letterlijk.... gelukkig.
Yep. Ghost zegt dat 200 pk haalbaar is, maar niet bewezen.... Hiermee refereert Ghost naar de tekstverwerker Dave Andrews. Maar nog steeds niet getest

. Kwam weer eens wat tussen. Spuitbeurtke. Met de APK moet Dennis van DvD Motorsport weer langskomen om met de mappings te spelen. Wil dat meteen op een dyno doen om voor eens en altijd een papiertje van de vermogens te krijgen... en uiteraard te posten. Anyhow... Eers efkes foto's posten van mijn nieuwe looks.