in de originele kleur ipv zwart /zilver.
en gelijk
maar een paar voor rover.












ttdesign6 schreefColonZiet er goed uit! @Clemens, ik bestel er een dezer eentje, moet ik er voor jou ook een laten komen?



gille schreefColonmooi ding Joris![]()
kan je gegevens van de verkoper ook delen?? url van de ebay website of zo please???
gaat mij dan om de klapsleutel zelf de baard is hier wel te vinden.

ttdesign6 schreefColonIk wil er zo 4 hebben Gilbert maar het loont zich alleen voor mensen met een TF van 2004 of later. Het binnenwerk uit de afstandsbediening past niet in de sleutel van je advertentie. Mocht je toch bestellen had ik er graag een paar gehad.










remcow schreefColon@Marvon, heb jij miscchien een link naar de website waar je de badges hebt laten maken?
Gebruikers op dit forum: 9 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.