door Bruno » ma aug 08, 2005 10:33 pm
Mmmh, hij lag dus in het midden en na een half uurtje, ligt hij inderdaad vrij ver naar buiten. Zoals besproken aan de telefoon kan dit alleen maar te wijten zijn aan de spanrol, die zoals je zelf aangeeft eventueel een fabricagefout heeft in de lagertjes (fabricagefout, want het was een nieuwe).
Het enige dat we dus kunnen doen is, zoals gezegd, woensdagavond een nieuwe spanrol komen plaatsen (eventueel zelfs distributieriem) en zien hou hij dan loopt.
MG's :
- VOLCANO MGF '180' VVC / - BRGMGTF135
Non-MG's :
- Mercedes CLA AMG line shooting break / - Mercedes Vito 113 CDI
Racecars :
- YELLOW MG ZR 190 / - WHITE MG ZR 190 VHPD Official cupracer / - YELLOW Rover114 Official cupracer EVO "Ex Cor Euser"/ - WHITE Rover 114 Official cupracer