Ik zal nog eens naar de laatste prijzen informeren.


? Als ik jou was zou ik overwegen om met die F even langs een andere dealer als jouw eigen garage te rijden. (Zie voor betrouwbare garages andere post op dit forum http://mgf.mobitronics.net/viewtopic.php?t=1268 ) voor een tweeede opinie. Misschien is er wel veel meer aan de hand dan dat nu verstopt wordt. Ik wil je niet aan het schrikken maken maar gewoon meegeven wat ik zou doen in dit geval. 
johnnl schreefColonWat mij vreemd vorkomt is het feit dat de garage al meerder keren naar het probleem heeft gekeken? Als ik jou was zou ik overwegen om met die F even langs een andere dealer als jouw eigen garage te rijden. (Zie voor betrouwbare garages andere post op dit forum http://mgf.mobitronics.net/viewtopic.php?t=1268 ) voor een tweeede opinie. Misschien is er wel veel meer aan de hand dan dat nu verstopt wordt. Ik wil je niet aan het schrikken maken maar gewoon meegeven wat ik zou doen in dit geval.



Kasper schreefColonMinder voor de hand liggend, omdat velen ervaringen hebben met de afdichtingen langs de ramen, is dat het doek water doorlaat. Indien de kap regelmatig schoongemaakt is met zeep i.o.d. dan wordt de waterafstotende laag verwijderd. producten zoals bijvoorbeeld die van Autoglym maken de stof weer waterdicht.
Een behandelde kap (bij mij 1 jaar terug) laat druppeltjes op het doek zien. onbehandelde kappen nemen al het vocht op.



johnnl schreefColonSorry ik ben niet duidelijk genoeg geweest veronderstel ik. Ik gaf aan dat jij zelf moet bepalen waar je een tweede opinie vraagt en niet bij de bevriende rovergarage van jouw garage
Gebruikers op dit forum: 17 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.