BUTTON_POST_REPLY 44 berichten
Waar krijg je de beste service op je MGF ??
  • Avatar gebruiker
    Johan
    MGF/TF Junkie
    MGF/TF Junkie
    BerichtenCOLON 727
    GeregistreerdCOLON do maart 25, 2004 1:21 am
    WoonplaatsCOLON Puerto Morelos Mexico
    CONTACTCOLON

    door Johan » ma aug 08, 2005 11:40 am

    Als je het niet te ver vind, Auto Home in Alphen is een goede dealer. Ze hebben mij nog niet geprobeerd te neppen, en wel een keer geld bespaard op storingskosten. Dit ondanks dat ik de auto er niet heb gekocht (mag geen verschil uitmaken)

    Ze hebben toen de electrische aansluitingen van de startmotor schoongemaakt, waar ze ook de startmotor hadden kunnen vervangen.

    Johan
  • Bruce
    Erelid
    Erelid
    BerichtenCOLON 7787
    GeregistreerdCOLON vr jul 29, 2005 11:39 am
    WoonplaatsCOLON Zevenhuizen (NL)

    door Bruce » ma aug 08, 2005 11:42 am

    Nee, Alphen is goed te doen,
    Dank je voor je snelle reactie
  • Jean
    MGF/TF Die Hard
    MGF/TF Die Hard
    BerichtenCOLON 437
    GeregistreerdCOLON wo jun 22, 2005 3:27 pm
    WoonplaatsCOLON Graetheide
    CONTACTCOLON

    door Jean » zo okt 09, 2005 2:21 pm

    Ik ben nu ook opzoek naar een goede dealer/onderhoudsspecialist voor een mgf VVC met airco in de regio Born, ofwel midden Limburg (NL).

    Rene waar ga jij voor het onderhoud?
    MGF 1.8 VVC Volcano voor de deur voorzien van:

    TTB, K&N-filter + hitteschild, Magnecor bougiekabels, assortiment RVS boutjes en schroefjes, platinum bougies, Thropy koplampen, remservo steun, alu pookknop, alu + leer handremhendel. En nog een hoop wat er in of op moet.
  • Rene
    MGF/TF Enthousiast
    MGF/TF Enthousiast
    BerichtenCOLON 160
    GeregistreerdCOLON ma okt 25, 2004 11:05 pm
    WoonplaatsCOLON Koningsbosch, Nederlands Limburg
    CONTACTCOLON

    door Rene » zo okt 09, 2005 4:55 pm

    Jean schreefColonIk ben nu ook opzoek naar een goede dealer/onderhoudsspecialist voor een mgf VVC met airco in de regio Born, ofwel midden Limburg (NL).

    Rene waar ga jij voor het onderhoud?



    Heb de auto in Heinzberg gekocht. Garantie is net afgelopen en heb er pas 8000 km mee gereden. Heb dus in Nederland nog geen beurt laten doen. Van Iersel in Horn schijnt goed te zijn maar ik heb nog geen ervaring.
    Laat me svp weten als je ergens geweest bent.

    Olie filters en bougies kun je zelf doen. En onze Belgische vrienden (Paul Eric Bruno) weten er heel veel van, mocht je andere problemen hebben
    MG TF 135, Anthracite (zwart metalic), carbon-insite

    enne,.... standaard, ...... origineel.........oem !!!
  • Jean
    MGF/TF Die Hard
    MGF/TF Die Hard
    BerichtenCOLON 437
    GeregistreerdCOLON wo jun 22, 2005 3:27 pm
    WoonplaatsCOLON Graetheide
    CONTACTCOLON

    door Jean » zo okt 09, 2005 5:05 pm

    Ik ga nog niet, maar ben me wel aan het orienteren voor het geval dat het nodig is. De auto heeft een kleine 500 km geleden al een beurt gehad, dus voorlopig nog niet.
    Ik weet niet of ik naar Horn zal gaan. Enkele reis is +/- 32 km voor mij.

    Maar toch bedankt voor de info.
    MGF 1.8 VVC Volcano voor de deur voorzien van:

    TTB, K&N-filter + hitteschild, Magnecor bougiekabels, assortiment RVS boutjes en schroefjes, platinum bougies, Thropy koplampen, remservo steun, alu pookknop, alu + leer handremhendel. En nog een hoop wat er in of op moet.
  • Avatar gebruiker
    Renaat
    MGF/TF Rookie
    MGF/TF Rookie
    BerichtenCOLON 83
    GeregistreerdCOLON do nov 25, 2004 9:27 pm
    WoonplaatsCOLON B - Leuven

    door Renaat » zo feb 19, 2006 1:19 pm

    Helaba,

    kent iemand een goede garage in de streek van Leuven-Brussel-Mechelen (Vlaams Brabant)? Mijn garantie zit er bijna op en 'k ben dus op zoek naar ne garagist die er wat van af weet.

    Ciao,
    Renaat
    Cruising is life!!!!
    MG TF 160 VVC, Black Metallic, Tan Leather Interior, Mike Satur Roll Hoops FHW849
  • MGF_TV
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1189
    GeregistreerdCOLON zo okt 24, 2004 7:39 pm
    WoonplaatsCOLON Waasmunster, België

    door MGF_TV » zo feb 19, 2006 1:59 pm

    Als je even verder gaat richting Vosselaar, dan kan je bij Metroman terrecht.
  • Avatar gebruiker
    ErikB
    IT en Gallery / Forum administrator
    IT en Gallery / Forum administrator
    BerichtenCOLON 10759
    GeregistreerdCOLON do maart 25, 2004 2:10 am
    WoonplaatsCOLON Waasmunster, B
    CONTACTCOLON

    door ErikB » zo feb 19, 2006 2:09 pm

    Renaat schreefColon'k ben dus op zoek naar ne garagist die er wat van af weet.

    Wat volg je nu weeral op die avondschool :wink:
    MGF: Sportieve 1.8 MPi met wat extra (1998); Klassieke 1.8 VVC (bijna) full option (1997) officiële MGF Cup car
    More MG: Praktische MG ZT-T CDTi (2002), Oldtimer MG1100 met nood aan restauratie (1968), MG ZR160 Track toy under construction
    Daily: Jaguar F-Pace (2019), Opel Zafira 1.8 Elegance (2003)
  • Avatar gebruiker
    Renaat
    MGF/TF Rookie
    MGF/TF Rookie
    BerichtenCOLON 83
    GeregistreerdCOLON do nov 25, 2004 9:27 pm
    WoonplaatsCOLON B - Leuven

    door Renaat » zo feb 19, 2006 2:18 pm

    Euhm... verkoper??? By the way: ge zult me er nie meer zien. 't lukt me nie meer om er te geraken. De dag van 't examen was 't terug alarm op 't werk... ikke dus nie kunnen komen. Nu ja echt erg vind ik het nie 'k had toch amper tijd om te gaan, zeker geen 2/3 van de lessen. De lessen zijn trouwens ook nie wat ik ervan verwacht had. So...
    Cruising is life!!!!
    MG TF 160 VVC, Black Metallic, Tan Leather Interior, Mike Satur Roll Hoops FHW849
  • Ivan
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1226
    GeregistreerdCOLON do aug 18, 2005 8:46 pm
    WoonplaatsCOLON Lummen België

    door Ivan » zo feb 19, 2006 8:53 pm

    Misschien Van Den Broeck in Diest (Schaffen).
  • Avatar gebruiker
    Remieme
    Erelid
    Erelid
    BerichtenCOLON 5296
    GeregistreerdCOLON vr feb 10, 2006 8:33 pm
    WoonplaatsCOLON Bergen op Zoom (NL)

    door Remieme » vr maart 03, 2006 7:51 pm

    Auto gekocht bij Bink in Tilburg, maar daar beviel de afleveringsbeurt al niet. Bij aankoop showroommodel zag ik dat het deksel van het handschoenenkastje niet helemaal fris zat. Dit wilde ik dus vervangen hebben. Uiteindelijk is dit ook vervangen, maar nog steeds schuin. Heb dit euvel al bij meerdere F-jes gezien. Bij aflevering konden ze nauwelijks uitleg geven over het plaatsen van de hardtop en na de- en montage zat er een flinke kier tussen raam en hardtop. verkeerd erop gezet .. Dus Bink en service, kennis, Nee bedankt.

    Vervolgens dichter bij huis gezocht en kwam terecht bij Van Linden in Roosendaal. De gebruikelijke servicebeurt ging nog wel, maar nadat ze me gewoon door wilde laten rijden bij een miniem lekkende koppakking. (Er zat een klein beetje olie in het koelwater reservoir), Tot de pakking er echt uitlag, ..... NO Thank You!

    Volgende garage Ad Akkermans in Goes. Hier moest ik de auto direkt laten staan (second opinion na R'daal ivm HGF). Had hier al een veel beter gevoel bij. Nadeel van Akkermans vind ik dat ze ontzettend langzaam zijn en flink van prijzen weten.

    In oktober a.g.v. lekke koelpijp onder auto de motor flink oververhit. Motor was niet meer te redden en is inmiddels vervangen. Echter heeft het ruim 2,5 maand geduurd, eer ik mijn geliefde MGF terug had! 2 weken kunnen genieten en prompt houdt ie er weer mee op. Hadden ze de bobine en rotor overgezet. Lijkt mij dat die ook flink warm geworden zijn. IMO hadden ze kunnen zien dat deze ook beschadigd waren en gelijk kunnen vervangen. Nu had ik weer een gepeperde rekening aan voornamelijk arbeidsloon.

    Voornamelijk het gigantische arbeidsloon (a.g.v. langzame monteur?) begint me te irriteren en dus maar weer op zoek naar een betere c.q. snellere garage.

    Collega van me heeft zijn MGF in onderhoud bij Van Iersel. Is ie erg tevreden over. Wel een flink eindje rijden vanuit Bergen op Zoom, maar mogelijk wel waard?
  • Avatar gebruiker
    Remieme
    Erelid
    Erelid
    BerichtenCOLON 5296
    GeregistreerdCOLON vr feb 10, 2006 8:33 pm
    WoonplaatsCOLON Bergen op Zoom (NL)

    door Remieme » vr maart 03, 2006 7:54 pm

    @Sander, Jij woont erg dichtbij. Waar heb jij je MGF in onderhoud of behoor je tot de gelukkige handige jongens die zelf het volledige onderhoud kunnen uitvoeren?
  • Bruce
    Erelid
    Erelid
    BerichtenCOLON 7787
    GeregistreerdCOLON vr jul 29, 2005 11:39 am
    WoonplaatsCOLON Zevenhuizen (NL)

    door Bruce » vr maart 03, 2006 8:02 pm

    Remieme,

    Kijk maar eens tussen de foto's op hat gallery.. zegt denk ik genoeg..
    Heeeel handig..

    PS doe jij mee het het hapje eten volgenden week? is in je woonplaats..
    http://mgf.mobitronics.net/viewtopic.php?t=1952&sid=61226fe750b1d2e29580ae7891bd77e5
    Witte pinkers,stoelverwarming,K&N 57i,52 mm TTB,glazen windscherm,,LLW kitje,mk2 middensteun,de-cat pijp,Phoenix exhaust,TF-LE-80th An. velgen,TF radiator,Trophy splitter,lowering pins,HID koplampen,Momo pook,zwarte raamomlijsting,Alu. teller ringen,zwarte trophy inserts,trophy uitlaat spruitstuk,mk2 downpipe,AP's,304 schijven, Piper Cams,Trophy spoiler,Viper stripes,Magnacor leads, KH-splitter,DVA head, Emerald ECU and mapping
  • Avatar gebruiker
    Remieme
    Erelid
    Erelid
    BerichtenCOLON 5296
    GeregistreerdCOLON vr feb 10, 2006 8:33 pm
    WoonplaatsCOLON Bergen op Zoom (NL)

    door Remieme » vr maart 03, 2006 8:44 pm

    PS doe jij mee het het hapje eten volgenden week? is in je woonplaats..
    http://mgf.mobitronics.net/viewtopic.php?t=1952&sid=61226fe750b1d2e29580ae7891bd77e5[/quote]

    Heb op de topic nog geen locatie voor de hap gevonden :oops:
    Pin me nog niet vast, maar ik hou de gedachte warm.
BUTTON_POST_REPLY 44 berichten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 12 en 0 gasten