BUTTON_POST_REPLY 36 berichten
En dan kom je goed weg...
  • Avatar gebruiker
    ovi
    MGF/TF Junkie
    MGF/TF Junkie
    BerichtenCOLON 935
    GeregistreerdCOLON ma jan 10, 2011 12:00 pm
    WoonplaatsCOLON Vlaams Brabant (Keerbergen)

    Re: En dan kom je goed weg...

    door ovi » ma dec 12, 2011 10:32 am

    BlackFox schreefColon
    ovi schreefColonIn ieder geval heb ik laatst uitzonderlijk ook eens vol gas gegaan met de TF en had meteen al prijs en mijn gas bleef dus ook hangen??? :evil: Effe geschrokken en misschien toch ook eens een andere gasklep steken zoals ik hier al gelezen heb.


    Jouw TF heeft al een alu gasklep ;)

    thumbsup Das goe nieuws!
  • Avatar gebruiker
    ovi
    MGF/TF Junkie
    MGF/TF Junkie
    BerichtenCOLON 935
    GeregistreerdCOLON ma jan 10, 2011 12:00 pm
    WoonplaatsCOLON Vlaams Brabant (Keerbergen)

    Re: En dan kom je goed weg...

    door ovi » ma dec 12, 2011 10:35 am

    luigi1515 schreefColon
    ovi schreefColonHeb wel gezien dat het vloermatje helemaal naar voor geschoven was dus had meer het vermoede dat de gaspedaal daarom even bleef hangen maar ga het toch even deftig nakijken. :(


    Dan ligt het waarschijnlijk eerder daaraan


    Ik rij heel weinig met de TF maar iedere keer dat ik er nu mee rij trek ik dat matje terug wat naar achter. :wink: Toch eens kijken of ik dat niet beter kan vastmaken want mijn vrouw denkt daar blijkbaar niet aan! :?
  • Avatar gebruiker
    Remieme
    Erelid
    Erelid
    BerichtenCOLON 5296
    GeregistreerdCOLON vr feb 10, 2006 8:33 pm
    WoonplaatsCOLON Bergen op Zoom (NL)

    En dan kom je goed weg...

    door Remieme » ma dec 12, 2011 10:50 am

    Dan heb je waarschijnlijk geen originele vloermatten? De originele hebben 2 oogjes, waardoor je ze kan vasthaken achter de daarvoor bestemde haakjes. Mogelijk zijn de haakjes verwijderd Tbv de niet originele matten...
  • Ian
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1246
    GeregistreerdCOLON di apr 15, 2008 6:13 pm
    WoonplaatsCOLON Schilde

    Re: En dan kom je goed weg...

    door Ian » ma dec 12, 2011 10:12 pm

    Heb mijn sparcomatten vastgemaakt met velcro op de vloer (is geen tapijt of isolatie meer). Dus geen geschuif ofzo, simpel weg vastgeplakt.
  • Avatar gebruiker
    ovi
    MGF/TF Junkie
    MGF/TF Junkie
    BerichtenCOLON 935
    GeregistreerdCOLON ma jan 10, 2011 12:00 pm
    WoonplaatsCOLON Vlaams Brabant (Keerbergen)

    Re: En dan kom je goed weg...

    door ovi » di dec 13, 2011 10:17 am

    Anders gebruik ik wel even mijn goede vriend Tec 7! :devil-(
  • Ian
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1246
    GeregistreerdCOLON di apr 15, 2008 6:13 pm
    WoonplaatsCOLON Schilde

    Re: En dan kom je goed weg...

    door Ian » di dec 13, 2011 11:04 am

    hehe,

    klittenband (of velcro) houdt het perfect bij elkaar. De klittenband moet je wel idd plakken tegen de grond en de rest op de matten. Hierna indien proper gedaan, is het gemakkelijk en proper.
BUTTON_POST_REPLY 36 berichten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 9 en 0 gasten