BUTTON_POST_REPLY 36 berichten
Een marter op bezoek gehad
  • Arjan
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 2696
    GeregistreerdCOLON di jan 03, 2006 10:51 am
    WoonplaatsCOLON Nijmegen, Nederland.

    Re: Een marter op bezoek gehad

    door Arjan » di nov 22, 2011 11:43 pm

    ROFL! Het gaat weer nergens over! Een paar keer heb ik zo'n beest 's avonds in mijn buurt de straat over zien huppelen. Lijkt op een kat met korte pootjes en spitse kop. Ze kunnen in de nachtelijke uren tussen muren, plafonds etc. een stevig stuk kabaal maken. En gelukkig hebben ik en m'n TF er nooit last van gehad.
    MGTF 135 Trophy Blue 2002 Chrome Pack K&N 57i airfilter
    Foto album
  • Avatar gebruiker
    etienne
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1222
    GeregistreerdCOLON di aug 26, 2008 5:56 pm
    WoonplaatsCOLON brunssum limburg (nl)

    Re: Een marter op bezoek gehad

    door etienne » wo nov 23, 2011 8:10 am

    Ik zet de mg tijdens de winteralling altijd bij mij ouders in de loods en daar huizen ook marters op de zolder ze maken inderdaad wel eens veel lawaai maar we hebben in die 20 jaar nooit geen last van gehad dat ze aan een van de auto,s hebben gezeten tot voor kort en toen was het prijs bij mijn auto en een mercedes die naast de mijne stond daar hebben ze aan de bougiekabels geknaagd.
  • Avatar gebruiker
    ttdesign6
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 6794
    GeregistreerdCOLON zo nov 01, 2009 5:37 pm
    WoonplaatsCOLON Oirsbeek

    Re: Een marter op bezoek gehad

    door ttdesign6 » wo nov 23, 2011 8:48 am

    Zo'n marter zou menig bondkraagje goed on de nek staan!
    Mijn garage telt 1050 plaatsen...

    MG TF 135

    Flying Dutchman
  • Avatar gebruiker
    ovi
    MGF/TF Junkie
    MGF/TF Junkie
    BerichtenCOLON 935
    GeregistreerdCOLON ma jan 10, 2011 12:00 pm
    WoonplaatsCOLON Vlaams Brabant (Keerbergen)

    Re: Een marter op bezoek gehad

    door ovi » wo nov 23, 2011 9:30 am

    metjel schreefColon:lol: Alle gekheid op een stokje. Het kippengaas onder de auto, los of als raamwerk is de enige goeie, goedkope simpele en permanente oplossing. Alleen niet vergeten weg te pakken bij het weg rijden. thumbsup


    thumbsup
    Dat is wel degelijk de beste oplossing! :wink:
    De Walen hier op het werk hebben er meer ervaring mee en wat de boeren daar doen is zelf op een doek urineren en die onder hun auto leggen! :-s Waarschijnlijk werkt dit omdat het ook een amoniak geur afgeeft maar doe mij toch maar die kippegaas. :devil-(
  • luigi1515
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1786
    GeregistreerdCOLON vr feb 11, 2011 8:00 pm
    WoonplaatsCOLON Roermond

    Re: Een marter op bezoek gehad

    door luigi1515 » wo nov 23, 2011 10:31 am

    Ik had zelfs gehoord dat die boeren over hun auto heen deden pissen :lol:
  • Avatar gebruiker
    etienne
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1222
    GeregistreerdCOLON di aug 26, 2008 5:56 pm
    WoonplaatsCOLON brunssum limburg (nl)

    Re: Een marter op bezoek gehad

    door etienne » wo nov 23, 2011 10:53 am

    dan zoek ik toch liever een ander middel :D
BUTTON_POST_REPLY 36 berichten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 13 en 0 gasten