Wat en klote job om zo'n bekleding in zo'n hardtop te plakken!
De spuitlijm die ze in de meeste doe het zelfvers verkopen is blijkbaar niet echt sterk dus ik had een pot Bison Kit gekocht die je dan met een borstel moet aanbrengen tot daar geen probleem en staat zelf op dat je er vinyl mee kan plakken.
De bekleding is geplakt op een soort karton/hout waar ze een laag polyester op geplakt hebben dus heb de bekleding eraf getrokken en de zijkanten wat losgetrokken v/d hardtop zodat de nieuwe bekleding er ook mooi terug onder geplooid kan worden.
Bij T&T hebben ze mij aangeraden om vanuit het midden te werken dus dat had ik gedaan maar toen bleek dat de lijm het karton v/h hout deed loskomen dus moest ik terwijl ik de zijkanten aan het afwerken was hier ook terug wat lijm tussen smeren en alles dan mooi proberen te krijgen.

Eigenlijk helemaal geen job voor mij en meer iets voor mijn vrouw en dochter die in zo'n prutswerkjes heel handig zijn dus die gaat het deze avond verder afwerken.
Gisteren heb ik wel al deftig naar mijn voeten gehad dat ik de randen al te kort heb afgeknipt en dat ik er beter helemaal niet aan begonnen was!
In de toekomst mij toch maar beperken tot de mechaniek dus!
