BUTTON_POST_REPLY 31 berichten
Weer een vraagje over remlichten
  • Avatar gebruiker
    pim123
    MGF/TF Rookie
    MGF/TF Rookie
    BerichtenCOLON 70
    GeregistreerdCOLON di jul 12, 2011 8:10 pm
    WoonplaatsCOLON Delft

    Re: Weer een vraagje over remlichten

    door pim123 » za aug 13, 2011 12:31 pm

    Nieuwe remschakelaar er in gezet (kon op mijn knieën blijven zitten en hoefde dus gelukkig niet op mijn rug rond te kruipen...) en toen branden ze nog constant. Rem ingetrapt en tada ! ze deden het zoals het hoort !
    Bedankt forum !!
BUTTON_POST_REPLY 31 berichten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 17 en 0 gasten