BlackFox schreefColonDacht ik ook, maar kan het niet te maken hebben met het feit dat het nog vrij recente bougies zijn?
Ze moeten echt wel grijs zijn!
Wat heb je juist verandert voor je dit probleem had?

BlackFox schreefColonDacht ik ook, maar kan het niet te maken hebben met het feit dat het nog vrij recente bougies zijn?











schrokke schreefColonOranje leunt dicht aan tegen roest bruin maar ik lees verder geen symptonen van een lekkende koppakking.

schrokke schreefColonKomt er abnormaal veel rook uit uw uitlaat bij zo'n start? En zo ja, welke (witte, blauwe) rook zie je dan?



Gebruikers op dit forum: 13 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.