



Kasper schreefColonAls je je thuis voelt tussen mensen die een Engelse auto rijden, dan is die F misschien wel iets voor je, wat reed je ook al weer?




Marcel schreefColonBen daarom nu een beetje in dubio, MGF/Z3 (trouwens niet mijn favoriet maar wel van mijn vrouw)...

Sander schreefColon* Wist je dat de MGF ontwikkeld is in de tijd dat BMW eigenaar was van MG Rover ?
TF 135 Elegance / Midget
Coen schreefColonEen Harley die geen olie lekt is geen echte Harley zeggen ze vaak wat volgens mij ook wel wat zegt over de kwaliteit ervan.
Zou je misschien eens foto's van de M5 kunnen posten (uiteraard mag de Porsche ook) vind het zelf nog steeds een van de mooiste auto's.

ben eigenlijk nog niets tegen gekomen in het dagelijks verkeer dat echt harder gaat - 400pk (0-100: 5 sec).

Demor schreefColonMijn partner in de zaak heeft een Mitsubishi Sigma gekocht bij die jongens die de koningin beveiligen, dat gaat echt verschrikkelijk hard.



Gebruikers op dit forum: 10 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.