



ttdesign6 schreefColonHmm, volgens mij is het heel erg simpel. Benny (Blackfox) heeft ook enige ervaring met dit carbon folie. 'T is maar een ideetje



ttdesign6 schreefColonHmm denk denk....drempels...denk..
Hoelang heb ik nog om te denken? €55,- is natuurlijk om te lachen.


RemcovanKuilenburg schreefColonEind van de week wil ik ze gaan bestellen en laten afsturen. Dus je hebt nog even.







Gebruikers op dit forum: 9 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.