



RemcovanKuilenburg schreefColonGeen foto gevonden van de zijkant van mijn TF klep.










Bruno schreefColonHet idee dat hier ook naar voor kwam, om een TF conversie te doen, lijkt me niet verkeerd, maar dan wel een complete conversie. Voorbumber, wil zeggen ook achterbumper en andersom, omdat deze bumpers hoekig zijn, de F bumpers zijn ronder.



bartje01 schreefColonMijn mening is dat een model/type origineel moet blijven. Dus een F is een F en een TF een TF en dan moet je geen onderdelen gaan uitwisselen.

Carl schreefColon 1 hou je in perfect originele staat, daar is geen twijfel over.
....
En weet dat Carl ook een F bijhoudt in originele staat als bewaarauto.

Bruno schreefColonStof tot discussie :
.... enz
Gebruikers op dit forum: 11 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.