BUTTON_POST_REPLY 33 berichten
Schokken bij gas lossen en gas geven, motorsteunrubbers?
  • schrokke
    MGF/TF Junkie
    MGF/TF Junkie
    BerichtenCOLON 644
    GeregistreerdCOLON do dec 18, 2008 10:06 pm
    WoonplaatsCOLON Kontich

    Re: Schokken bij gas lossen en gas geven, motorsteunrubbers?

    door schrokke » vr maart 04, 2011 9:18 pm

    BlackFox schreefColon't een gereinigde 2dehands :mrgreen: (afkomstig van Ivan)

    Maar nogmaals, ik zou niet te veel fixeren op die gasklep, want het deed zich daarvoor ook al voor.


    Het is niet dat ik me wil fixeren op de gasklep. Maar ik weet dat deze ook dit effect kan geven.
    Uw vorige klep kan ook vervuild geweest zijn.
    Er zijn natuurlijk nog andere mogelijkheden zoals uw achterste draagarmrubbers die te veel speling hebben.
    groetjes Herman
    MGF MPI '97 BRG
  • schrokke
    MGF/TF Junkie
    MGF/TF Junkie
    BerichtenCOLON 644
    GeregistreerdCOLON do dec 18, 2008 10:06 pm
    WoonplaatsCOLON Kontich

    Re: Schokken bij gas lossen en gas geven, motorsteunrubbers?

    door schrokke » vr maart 04, 2011 9:31 pm

    Bruno schreefColonEn ik zou ook niet te veel gaan draaien aan de afstelschroef, zonder T4. Je draait immers blind, en voor je het weet is heel de boel ontregeld en heb je zondermeer een T4 nodig. Als de motor redelijk goed naar zijn stationair gaat en blijft, zou ik er zondermeer afblijven zonder T4. Erger kan het alleen maar worden IMO.


    Als het slechter blijkt te zijn kan hij altijd dat toertje terug denk ik dan.
    Op andere inspuitsystemen die werken met duty-cicle of pulse gestuurde IAC klep kan ik dat meten. Maar in een duidelijk geval sluit ik de meetapparatuur niet aan en regel ik gewoon blind en op gevoel bij.
    groetjes Herman
    MGF MPI '97 BRG
  • Avatar gebruiker
    BlackFox
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 2357
    GeregistreerdCOLON zo okt 04, 2009 12:18 pm
    WoonplaatsCOLON Maasmechelen, België

    Re: Schokken bij gas lossen en gas geven, motorsteunrubbers?

    door BlackFox » za maart 05, 2011 12:05 am

    De klep gaat sowieso nog afgesteld worden op de T4, dus dat komt wel in orde :)
    1999 MGF 75th LE
    2001 Honda S2000
BUTTON_POST_REPLY 33 berichten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 11 en 0 gasten